Οδηγίες κατά την διαμονή σας

Κανονισμός διαμονής:

  • Η διαμονής σας δεν έχει “hotel service”, τα είδη υγιεινής καθώς και η καθαριότητα είναι με δική σας φροντίδα.
  • Όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από το κατάλυμα φροντίζετε πάντα να κλειδώνετε την πόρτα του διαμερίσματός σας.
  • Η κεντρική πόρτα εισόδου της πολυκατοικίας πρέπει να είναι πάντα κλειστή αλλά όχι κλειδωμένη για λόγους ασφαλείας.
  • Κατά την άφιξή σας, θα σας ενημερώσουμε για τα ηλεκτρικά του διαμερίσματος. Απαγορεύεται να πειράζεται τους διακόπτες του ηλεκτρικού πίνακα του διαμερίσματος.
  • Όταν χρησιμοποιείτε ηλεκτρικές συσκευές π.χ κουζίνα, βραστήρα κτλ. Φροντίζετε πάντα να τις κλείνετε όταν τελειώνετε.
  • Μην αφήνετε τα παιδιά να χειρίζονται τις ηλεκτρικές συσκευές.
  • Εάν χρησιμοποιείτε πιάτα ή ηλεκτρικές συσκευές για μαγείρεμα πρέπει κατά την αναχώρηση να τα αφήνετε καθαρά αλλιώς θα χρεώνεστε αναλόγως.
  • Οποιαδήποτε ζημιά στο διαμέρισμα θα πρέπει να την αναφέρετε άμεσα, για την αποφυγή παρεξήγησης για το κόστος χρέωσης μετά την αναχώρησή σας.
  • Κατά την διάρκεια της παραμονή σας απαιτείται πιστωτική κάρτα ή μετρητά (200€) για εγγύηση τυχών ζημιών. Η εγγύηση επιστρέφεται με την αναχώρηση.
  • Κατά την αναχώρηση και εφ’ όσον δεν έχει γίνει καμία ζημιά, πρέπει απαραιτήτως να ζητήσετε από την επιχείρηση το ειδικό κουπόνι ώστε να μπορέσετε να αμφισβητήσετε τυχών λανθασμένη χρέωση.
  • Για την πληρωμή τυχών ζημιών, δίνω το δικαίωμα στην επιχείρηση να χρεώσει αναλόγως την κάρτα μου.
  • Οτιδήποτε χρειάζεστε, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, μπορείτε να απευθύνεστε στην reception του Athens Lotus Hotel στην οδό Χίου 9. Πάντοτε ένας υπάλληλος μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
  • Ενδεικτικές ζημιές που μπορεί να χρεωθούν είναι: λεκέδες που δεν αφαιρούνται, καψίματα, σκισίματα, τρύπες λινών και καλυμμάτων. Λέρωμα τοίχων, απώλεια ή καταστροφή αντικειμένων.
  • Παρακαλούμε να σεβαστείτε τον χώρο και σας ευχόμαστε καλή διαμονή.